Egészségben - Betegségben

Egyszerű és egészséges is a vega töltött padlizsán

Egyszerűen elkészíthető és csupa szuper hozzávalókból készül a vega töltött padlizsán. Tökéletes vacsora a hétköznapokra.

 

Hozzávalók: 

padlizsán

paradicsompüré

3-4 édesburgonya

2 fej lila hagyma

sajt

olíva olaj

fűszerek ízlés szerint (só, bors, petrezselyem, majoránna)

 

A padlizsánokat elfelezzük, beirdaljuk, meglocsoljuk kevés olíva olajjal és előmelegített sütőben 190 fokon megsütjük. Közben elkészítjük a tölteléket. A krumplit apróra kockázzuk és megfőzzük. Az apróra vágott lila hagymát kevés olajon megpároljuk, fűszerezzük ízlés szerint, (nálunk só, bors, petrezselyem, majoránna) felöntjük a paradicsompürével, és 15 perc alatt „összerottyantjuk”. A kapott szószt összekeverjük a krumplival, a reszelt sajt egy részével, és a készre sütött padlizsánunk kikapart belsejével. Ezt az egészet pedig vissza beletöltjük a padlizsánba, a tetejét megszórjuk a maradék reszelt sajttal, és további 10 percre visszaküldjük a sütőbe.

Bármilyen zöldséggel tálalhatjuk, nálunk a rukkola és a spenót a nyerő.

 

 

 

Facebook

Ha Te is utálod a felugró ablakokat, nyomj egy oldal LIKE-ot! Köszi ;)