Egészségben - Betegségben

Pár perc alatt kész az egyik legegészségesebb reggeli: a chia puding

 

 

Ezek az apró fekete kis chia magok szuper sok fehérjét és esszenciális zsírsavakat (is) tartalmaznak, amik jótékonyan hatnak a szív – és érrendszerünkre. A legjobb természetes rostforrások közé soroljuk őket, erősítik az immunrendszert, ráadásul még fantasztikus reggeliket is készíthetünk belőlük: ilyen például a chia-puding.

Hozzávalók:

2 dl kókusztej

2 ek chia mag

2,5 ek méz

Fél tk vanília kivonat

ízlés szerint gyümölcsök, magok

 

Nem szivatásból írom, hogy „ízlés szerint”, hanem mert fogalmam sincs, milyen gyümölcsöt vagy magokat szeretsz. Attól, hogy én imádom a mangót és a pisztáciát, Téged még simán elkaphat tőlük a hányinger. Tehát olyan finomságokkal turbózd majd, amivel tökéletes lesz: Neked!

Az elkészítése pedig nagyon egyszerű: mindent összekeverünk egy tálban és betesszük a hűtőbe „pihenni”. Ha este elkészíted, reggel pont 3 perc macera lesz vele: míg kiveszed a hűtőből, tálalod és feldíszíted az általad szeretett magokkal és gyümölcsökkel.

Gyors, egészséges és fantasztikus. Azonban, hogy eloszlassam a „túl szép, hogy igaz legyen” gondolatfelhőket, a chia magnak is van egy aprócska hibája, amit figyelembe kell venned: ha napi 15 grammnál többet fogyasztasz belőle, könnyen okoz majd olyan kellemetlen tüneteket, mint a hasgörcs, puffadás, és hááát egyéb nem kívánatos „érzések” is felléphetnek.

Azonban mértékkel fogyasztva rendkívül kedvező hatása van a szervezetedre: és finom is! Próbáld ki, megéri.

Facebook

Ha Te is utálod a felugró ablakokat, nyomj egy oldal LIKE-ot! Köszi ;)